Əliyeva Kəmalə Rafiq qızı

. ƏLİYEVA KƏMALƏ RAFİQ QIZI – filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
GDU-nun “Praktik Xarici dillər” kafedrasının baş müəllimi
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1991-ci il 6 oktyabrda Gəncə şəhərində anadan olmuşdur.
1996-2007-ci illərdə Gəncə şəhəri M.Mehdizadə adına 4 saylı orta məktəbdə təhsil almış və həmin məktəbi əla qiymətlərlə bitirmişdir.
Ailəlidir, 2 övladı var. .
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADI
2007-2011 Gəncə Dövlət Universitetində “İngilis dili müəllimliyi” istiqaməti üzrə bakalavr dərəcəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2011-2013 Gəncə Dövlət Universitetində “İngilis dili” ixtisası üzrə magistr dərəcəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2014-2017 Gəncə Dövlət Universitetində filologiya üzrə fəlsəfə doktoru proqramı üzrə əyani doktorant olmuşdur.
2017-ci il 6 iyunda dissertasiyasını uğurla müdafiə etmiş, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdır.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
2014-2017-ci illər GDU-da əyani doktorant
2015-ci ildən Gəncə Dövlət Universitetinin “Qrammatika və İngilis dilinin tədrisi” kafedrasında müəllim
2017-ci ildən Praktik Xarici Dillər kafedrasında baş müəllim.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
İngilis dilinin qrammatikası, ingilis dilinin fonetikası,ingilis dilində frazeoloji vahidlər
SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ
Azərbaycan dilində gender stereotiplərini ifadə edən frazeoloji vahidlər haqqında (“AİLƏ” konsepti çərçivəsində) // Gəncə Dövlət Universiteti. Elmi Xəbərlər Fundamental, Humanitar və Təbiət Elmləri seriyası, 2015, №2, Gəncə, 2015, səh.126-130.
Gender münasibətlərinin spesifikliyi frazeoloji lakunarlığı yaradan amil kimi // AMEA-nın Dilçilik İnstitutu, №1,Bakı,2015,“Tədqiqlər”, səh.51-57.
Azərbaycan dilindəki etnoqrafiq məzmunlu frazeoloji vahidlərdə gender münasibətlərinin inikasına dair // Azərbaycan Dillər Universiteti. Elmi Xəbərlər,Bakı, 2015, səh.144-152.
Azərbaycan dilinin frazeoloji sistemindəki gender assimmetrikliyi semantik universallığın inikası kimi // AMEA-nın Əlyazmalar İnstitutu, Filologiya məsələləri, Bakı, 2015, №5, səh.106-111.
Azərbaycan dilindəki “oğul/oğlan” komponentli frazeoloji vahidlərdə gender assimmetriyasının təzahür formalarına dair // Azərbaycan Dillər Universiteti, «Dil və ədəbiyyat», №4, Bakı, 2015, səh.87-94.
Frazeoloji birləşmələrin bədii təsvir və təsir imkanları // Qafqaz Universiteti, Gənc tədqiqatçıların III beynəlxalq elmi konfransı, Materiallar, Bakı, 17-18 Aprel, 2015, səh.881-883.
Xarici dillərin frazeologiyasının tədrisində gender munasibətlərinin fərqliliyinə əsaslanan linqvokulturoloji şərtlənməyə dair // “Xarici dillərin tədrisinin aktual problemləri”, Respublika elmi-praktik konfransın materialları,Bakı, 4-5 may, 2015, səh. 348-351.
Fərqli mədəniyyətlərin gender stereotipləri spesifikliyi frazeoloji lakunarlığı şərtləndirən amillərdən biri kimi(gender münasibətləri mədəniyyətinin frazeoloji sistemində inikasına dair) // Azərbaycan Dillər Universiteti, “Dil və Mədəniyyət”, Respublika elmi-praktiki konfrans, Bakı, 8-9 oktyabr, 2015, səh. 138-141.
Xarici dillərin frazeologiyasının tədrisində gender stereotipliyinin müqayisəsi faktoru haqqında(“Sevgi-Nikah” konsepti çərçivəsində) //“Xarici dillərin tədrisinin aktual problemləri”, Respublika elmi-praktik konfransın materialları,Bakı, 5-6 may, 2016, səh. 282-284.
Frazeoloji birikmələr, frazeoloji bitişmələr, frazeoloji birləşmələr və onları təşkil edən komponentlərinin məcazi mənaları // Qafqaz Universiteti, Gənc tədqiqatçıların IV beynəlxalq elmi konfransı, Materiallar, Bakı, 29-30 Aprel, 2016, səh. 823-825.
Azərbaycan dilindəki predsedent onimli gender frazeologizmlərinin linqvopraqmatik və koqnitiv xüsusiyyətlərinə dair (ingilis və rus dilindəki analoqları ilə müqayisədə) // Qafqaz Universiteti, Gənc tədqiqatçıların IV beynəlxalq elmi konfransı, Materiallar, Bakı, 29-30 Aprel, 2016,səh. 821-823.
Qohumluq terminlərinin gender frazeologizmlərinin formalaşmasındakı roluna dair//Bakı Slavyan Universiteti,Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin aktual problemləri, N2, Bakı, 2016, səh. 39-45.
Gender frazeologizmlərinin koqnitiv-linqvopraqmatik təhlilinə dair // Bakı Slavyan Universiteti, “Tağıyev oxuları”,Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, səh. 141-149.
Konsept, freym, slot, freym-ssenari haqqında // Gəncə Dövlət Universiteti,Gənc alimlərin I beynəlxalq elmi konfransı, II hissə, 17-18 oktyabr, Gəncə,2016, səh. 43-45.
Cоотношение гендерных отношений по фразеологических единицах этнографического содержания народного быта, его традиций и обычаев // Хабаршы- Вестник КазНПУ им. Абая. Серия «Филологические науки», №2 (56), 2016, стр.43-48.
О компонентной иерархии в семантической структуре гендерных фразеологизмов (концепт, фрейм, слот, фрейм-сценарий)//”Вестник-МГЛУ” (Московский государственный лингвистический университетa), спецвыпуск 16(753), 2016, стр. 87-95.
Gender münasibətlərini ifadə edən frazeologizmlərin üslubi-sintaktik özünəməxsusluğunu şərtləndirən amillər // Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabineti yanında Terminologiya Komissiyası. Toplu Birinci Türkoloji Qurultayın 90 illik yubileyinə həsr olunur. // Terminologiya məsələləri. №2, Bakı, 2016, səh. 85-94.
Frazeologiyada konsept anlayışı və Azərbaycan dilindəki gender frazeologizmlərinin konseptlərinin fərqləndirilməsinin əsas prinsipləri, Fundamental, Humanitar və Təbiət elmləri seriyası,Gəncə ş. N-1, səh330-332
İnnovative reasearch of allusion background of gender phraseology in Azerbaijan, international Scientific Journal THEORETICAL & APPLIED SCIENCE, Philadelphia, USA. N-6(98). Səh. 669-672
İxtisası ingilis dili olmayan ali məktəb tələbələri üçün nəzəriyyə və təcrübə adlı dərs vəsaiti, Gəncə Dövlət Universiteti, 06.04.2022 ci il tarixli 5/101 saylı əmrindən çıxarış ,Gəncə ş.